2007-01-11

 

Egy szoborról...

Az idei év első néhány beírását megírtam, közben örömmel látom, hogy már más is nekiállt a történet folytatásának.

A nem annyira sci-fi rajongóknak szóló rész egyik szálát folytattam, és készítettem néhány olyan epizódot, amit szerintem érdekesen lehet folytatni. :) Kíváncsi vagyok rátaláltok-e az új részekre. :)

Ha hagytok még ebben a témakörben nyitott szálat, akkor ezen a környéken fogom én is folytatni az írást; van jópár ötlet, ami csak arra vár, hogy valamelyik szál végén megszülethessen. :)

Gyertek, és írjatok minél többen, hogy minél színesebb legyen a történet. Annyira szerteágazóak a szálak, hogy szerintem mindenki talál magának megfelelő vonalat, amerre elindulhat, és aminek valahol egész biztosan olyan vége szakad, amit folytatni lehet. :)

Hajrá! :)





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?